Saturday, July 25, 2009

rampok part 1.

perompak penyamun tarbus yg xberguna msk umah aku weh..
camni mulanya...mlm 15june09 (kire back dated) umah aku d msuki prompak..diorang ni ber3 (2indon n 1 mlayu)n msk umah kot tingkap blakang.ya ampun dipukau nya aku sekorga..so pa lg tdo lena xsedaq diri laa km ni.nk d jadikan cerita, zarin(abg aku) + wife n anak ada kt umah..depa ni br ja blk dr kelantan so yg si wife (k.ipaq) br ja beli beberapa utas rantai tangan,cincin n bla bla..agaknya bau2 brg kemas br tu ada so apa lg raya hindu la perompak2 ni sume.
ml2 si perompak msk lalu kejutkan mak n abah..naya la kt org tua aku ni ditolak2 nya kepala sbb abah jd hlg arah dek kerna terkejut akan perompak2 yg bertoping tu dihunusnya parang sebesar alam..maka bertambah gerun la kedua2 org tua aku ni..
disuruhnya mak buka sume brg kemas..mak xbantah skt pn.pastu diikatnya plak.(kejam kan)lps dpt habuan kt org tua aku ni.prompak2 ni pn msk plak bilik zarin n wife..tudia,terkesima la si k.ipaq aku ni bl sedaq2 npk manusia bertoping dgn loghat indon soh die bukak sume brg kemas, zarin tgk tgn bini kn ikat die pn xble nk wat apa la...takut keselamatan family yg ada dlm umah tu t'aniaya.pas dpt habuan perompak ni trs kebilik terakhir adalah blk aku...
scary movie u...aku ni tdoq mmg lasak, aku br ja nk tarik selimut utk ttp bahagian2 yg terdedah itew lalu terkejut la aku bl manusia bertoping tu td dtg m'hampiriku.nsb x dirogolnya aku..nauzubillah.die cm soh aku bukak cincin,rantai tgn n subang
pastu depa heret aku,azri(ank buah) n jama(adik) kedlm 1 bilik di mn bilik tu di jadikn tmpt berkumpul kami sekorga...lau diikatnya tgn km semua.
takut sgt2 sbb kami sekorga diarah utk ikut segala arahan ketua perompak tu spy xmenjerit..kami yg ketakutan ni pn turut jela..satu persatu brg2 berharga depa amik.plg sedey bl mn laptop aku pn trt diambilnya...

continue...

2 comments:

  1. ish teruk nyooo!
    bakpo la ado ore jahat gitumo eh..beci la!
    x selamat sero..

    ReplyDelete
  2. tu la pasal..
    bilo oyk nm indon sy sero nk bunuh jah..tp xbaik kn,buke sumo indon jahat.

    ReplyDelete