Saturday, November 14, 2009

aku happy



 baru je kan aku pos n3 pasal xpuas hati ngn final year project presentation yg ditunda dr 23 nov-25 nov, hah bukan aku sorng je yg xpueh ati..tp majoriti biomedic student sume meluahkan rasa ketidakpuasan ati terhadap pertukaran tarikh t'sebut...hahahahahahahahahhahhahahahahah...tegok skng bertapa hepi nye aku bile Mr.yusof btau tarikh tersebut ditukar kembali sekali lagi ditukar kmbali kpd tarikh asal.yabedabeduuu bole balik kg awl..bole balik kg awl.
tapi ape kejadah la yg dorg sume nk wat kat PAUH tu.present just 1o minit,Q n A 5minit buang masa laa, nk ke PAUH tu bknnye dekat..aku xpham bet0i.suke@ tak aqak polo je la...ye dak??nasib aqak la dik non oi...pasni ape plk planing d0rang gamaknye.



p/s: nti ko kalo da jd org2 beso,berjawatan tgi nk wat pape keputusan tu jgn ikut suke ati ko je tau..mikir sikit org2 bawahan ko tu. idea2 dorg ni perlu digunapakai jugak..aqak xsuke xsuke xsuke

No comments:

Post a Comment