Sunday, January 3, 2010

si@lllllll..........


aku dpt perompak2 yg cuba nk masuk umah aku 2 malam berturut2 tu mmg mampos aku cincang!
BABI br 6 bulan lps indon msk umah rembat abih sume barang2 kemas,duit,laptop etc ni nak naik lg.nk amik ape lg babi oii...mak abah aku xde duit dh pon..

kalo nk idup senang pon wat la keja halal...yg nk merompak xtentu pasal tu ape hal??mak bapak aku nk senang p0n usaha sdr...men0reh pagi petang kumpul harta.yg babi2 ni snag lenang merompak.


kalau tengah2 sihat dan waras umah asyik kn rompak je boleh jadi gila!!!


xbole masuk kot tingkap,pintu..babi nih cuba nk masuk kot bumbung umah. nasib kami kali ni baik berbanding rompakan pertama hr tu..sbb adik aku awi sedar si babi tu operasi memukah bumbung dapor..tp sape tau esok lusa menda yg sama jd lg.mmg babi,ko sepatutnya mati ind0n oii!!




****ya allah jauhkan segala musibah dan malapetaka ke atas keluarga ku..sesungguhnya hamba mu ini xmampu menghadapi semua ini

No comments:

Post a Comment