Friday, April 9, 2010

bertemu dan berpisah.......lumrah alam

sedar xsedar aku dh nk abis stdy pn..3 tahun di bumi perlis terlalu singkat bg aku. dulu mase mula2 nk further study jenuh aku mikir nk p ke x, 3 thn tu lame,nti lmbt kawen..arghhhhhhhhhh memacam la. skang bile tgk klander da nk abis pn...huwaaaaa,begitu pantas masa berlalu.

kehidupan seharian bergelar student,kawan2 tercinta,para lecturer..akan aku tinggalkan, rase cam sedey sesangat. nak plak semalam kelas terakhir bg subject bi0chemistry n engineering mechanic. pn.saidatul n mr.usop xputus2 bg nasihat yg berguna utk bekalan kekami sume slps bergraduate nti.

rasa mcm semalam dtg perlis,semalam kenal kengkawan sume,semalam p kangar,semalam lepak kola perlis,semalam gelak ketawa guling2,semalam mengumpat mengata mengeji,semalam tdo sebantal sekatil,semalam eksiden langgar tiang,semalam terjerit terpekik...tapi hari ni,esok dan seterusnya???mmmmmmm lol!

xterluah dgn kata2 betapa aku syg k0rang sume..kalo mase boleh diputar semula aku nk nikmati zaman remaja dgn sebaik mungkin..

2 comments:

  1. hm, dah habis ye...dah nak balik negeri asal lani ek?

    ReplyDelete
  2. ehehhe..yela kak,nk blk pahang la pasni.
    perlis hny tpt belajar,tp kalo ade rezeki bekeja di sini ok jugak.

    ReplyDelete