Thursday, July 15, 2010

alkisahnya..bila berjalan tanpa hala tuju gini la jadinya



b4 otw blk pahang aku singah jalan TAR dl..berjalan keseorangan tanpa hala tuju tp sempat rembat 2 pasang kain pasang..
hajat nk cr blouse kat sogo tp xde yg berkenan so lajak msk gulatis,jakel n maya.belek punya belek last2 sambar 2 pasang baju utk konvo nanti..gulp!!

asalnye nk beli baju ready made je..sonang,xpyh nk p anta tailor tp still xjmp dgn pattern yg aku nk, masuk MAYA mak oii cantiknye kain2 dlm ni..lagak mcm org berwang :)

lalu line kain mahai2 mmg cantik materialnya..2,3 kali pk gak nk amik ke idak kain yg aku bekenan tu tp ongkos xkencang...then alihkan pandangan kat line kain2 yg murah tp hati cakap xcantik,puas aku pujuk ati amik yg murah jela bukan nk wpakai wat kawen..nk pakai utk konvo jek pn.hati panas...nk gak yg mahal,mls nk pk byk aku pn rembat la dubai silk 4meter =  rm220.

mmg dah dasar promoter kejanye promote mempropote tergoda lg aku dgn sepasang kain ni...xckp byk terus soh promoter tu potong 4meter lagi...mak aii tamaknye.

total rm350 t'keta2 bayar,dapat kain senyum lebar tp hati xbrp nk tenang pk pasni byk lg nk guna duit..
hamik ko,nk sgt berjalan tanpa arah kan??

kain2 sume ni aku hanta balik pahang..cr tailor sane,nasib baik masih ade tailor yg nk amik kalo tak padan muke aku...harap tailor baru ni buat baju aku ok,kang meroyan plak mcm thn2 lps...wat baju xsedap nk pakai.

utk baju raya tahun ni beli readymade jela..mlm raya br aku terjah,xnak membazir..beli murah2 je.lagipn nk g mn sangat raya nti..bukan ade laki pn,beraya ngn family dlm erti kate hdp single wat lebih kurang sudah..


notacagudikaki: gambar kain2 pasang xdpt diupload atas sbb2 menjaga kemaluan kain pasang tersebut..harap maaf(kuangkuangkuang)

No comments:

Post a Comment