Thursday, August 4, 2011

hidunG pnY ceRita



kalau di tanya apakah perkara paling nikmat pabila tibanya waktu berbuka puasa tentu jawabnya.... mengorek lobang hidung dalam2 ala2 jengkaut mengorek tanah adalah nikmat yg plg best yg aku rasai...heheh,
reason??korek hidung hobby aku, so susah la sikit aku nk sorok 10 jari aku ni dr merayap masuk ke dlm lobang hidung especially d siang hari...
syahdu bebbila tingat sebelum ramadhan time nk p keje dok dlm keta sorang2 layan lagu,layan jalan jem gila babas...dgn keta berbaris,moto menyelit...apo lg nk buek,mulut nyanyi2 mengikut lagu di radio...jejari rancak mengorek,perghhhh.penah ke korang lalui sume tu?
hahahah



mengorek dgn penuh perasaan.
perghhhh...nikmat!


tp sejak seminggu puasa ni aku mmg control habis...alhamdulillah,
aktiviti harian aku tu ditukar kpd aktiviti2 yg lbh ilmiah cthnya, berangan menjadi kaya,
tu yg nyaris2 nk sondol kereta org lain...sob3.




No comments:

Post a Comment