Thursday, March 22, 2012

bulan 3 punya wish list...



salam blogger semua...walau blog aku xsepemes blog org lain pedulikan..ade org bace / xda org bace ade aku kisah...blog aku,ikut suka aku la nk conteng apa pn.

sukahati nk cerita ceriti pasai keja baru aku yg dulu hanya buat main2 sebab nk cr duit lebeh tp lani dh xmain2 lagi dlm erti kata,buat sepenuh jiwa raga kerana kerja ini adalah ibadah!

sungguh aku xtipu...aku just nk share saja...aku belom lg kaya! kawan2 kt luaq sana kalo t'nampak aku memandu volkswagen passat dgn spek mata hitam di atas kepala tlg la percaya :)



skang ni  tgh dok pikir area mn nk cr property..finally decide cari area ARA DAMANSARA ja..hrga umah not so bed! kira pny kira dgn kata sepakat membawa berkat jd memilih umah ni sebijik...sila percaya ok!


keta mahai2 dgn umah besaq nk mampus kalo xde partner dah tentu2 xbermakna hidup ni...larat ke balik keje dok soh kusi ogawa urut badan...pastu tidoq plak di temani bantal peluk,tgk kiri meja tgk kanan pn meja.lama2 jd gila..

jadinya...nekad membawa berkat, aku nk la perkenalkan my kekasih kelam yg sudi utk sehidup semati dgn aku ni kt hampa sume...orgnya bulih kira kacak,hidung mancung ,bibir seksi,badan toksah kata
la..berketak2..tolong jgn ada yg tergoda.

dia ni kekasih aku...diulangi kekasih aku!


sungguh menguntun jiwa kalau tengok senyuman abang ni..xlena tidoq dibuatnya..

.
..
...
....
.....
......
.......
..........
..............
........................
............................................
..........................................................
....................................................................................
..............................................................................................................

puaih nk karang...terima kasih kpd yg membaca 
silalah percaya!!
:) 








No comments:

Post a Comment