Saturday, April 11, 2009

1001 macam crita

helo eberibdy,aku ni da kire terjebak ngn blog memblog nih.
mmm..xslh kot just sharing each others.
aku tgh m'hitung hr tuk abihkn sisa2 praktikal di h0spital pusrawi nih.sedar x sedar da hmpr 5bln aku tglkn uniMAP terchenta.rindu kengkawan kls,housemate,lect2 n sawah padi terbentang luas..huhu
13 april cik aisyah hartini c0me 2 visit me...waaaaaaaaa takuit
s0klan gapo la hok dio nk nanyo nti.hopefully borak2 k0s0ng sdh.
s0 far l0gb0ok sume da lengkap(walaupn men hentam)n final rep0rt aku tgh b'usaha keras tuk menyiapkannya.kalo siap awal nti aku b0le relaks,tp kalo mls...jwbnye tanggung la sdr.
sejak2 praktikal nih...sebut je medical equipment sure aku kenal siap ble explain ngn function kali.b4 praktikal aku knl EEG,ECG,EMG...tp kini tdk lg..ngehngeh



supervsr s0h wat PPM,aku bantai kayuh menda alah ni smpai mengah2


ni uncle s0bri..friendly pers0n.tp skng die da resign kt pusrawi n n0w kt prince c0urt

No comments:

Post a Comment