Saturday, April 4, 2009

ya ALLAH pd mu ku p0h0n...

Ya Allah
jika aku jatuh cinta
cintalah aku pd seseorang yg
melabuhkan cintanya pdmu
agar b'tambah kekuatan utk menyintaimu

Ya Muhaimin
jika aku jatuh hati
izinkan aku menyentuh hati seseorang yg
hatinya t'paut pdmu
agar tdk t'jatuh aku
dlm jurang nafsu

Ya Rabbana
jika aku jatuh hati
jagalah hatiku agar tdk b'paling
pd hatimu

Ya Rabbul Izzati
jika aku rindu
rindukalah aku pd seseorang yg
merindui syahid di jlnmu

Ya Allah
jika aku menikmati cinta kekasihmu
janganlah kenikmatan itu melebihi
kenikmatan indahnya b'munajat di sepertiga
malam t'akhirmu

Ya Allah
jika aku jatuh hati pd kekasihmu
janganlah biarkan aku t'tatih & t'jatuh
dlm p'jalanan panjang
Menyeru manusia kepadamu

Ya Allah
jika kau menghalalkan aku merindui
kekasihmu
jgn biarkan aku melampaui batas
sehingga melupakan aku pd cinta
hakiki & rindu abadi hanya kpdmu
Amin...............

No comments:

Post a Comment