Monday, October 5, 2009

OWH EN.AZAM

en.azam wat kejutan hape tah turun perlis ngn his family pd sabtu n ahad br ni..
tp terubat gak windu aku nih..mohaha.
walaupun terima kejutan tu dalam keadaan marah+suke tp yg sebenar2nye hati aku mmg tersangat la sukeeeeeee
dpt je tau die dtg sini,aku pn p la amik en.azam kt "PUTRA PALACE". belum masuk keta lagi en.azam da bagi senyuman yg wat hati aku gundah gulana (awwwww)..
kiteorg p mkn2 n borak2..walaupun en.azam ngantuk yg teramat sangat sampaikan mate da naik merah tp die still melayan kerenah buah hati yg pot pet pot pet xbenti2 bercakap tu sampai la die cakap "kite sambung esok je la yang,org da xlarat"
aku pn hape lg terus stop talking n b'siap2 nk p anto en.azam balik beradu.

ahad layanan aku pada en.azam sgt mengecewakan...aku wat perangai time nih

.................en.azam balik KL dgn perasaan sedih......................

sorry dear...really l0ve u

No comments:

Post a Comment