Thursday, October 1, 2009

UMRAH

alhamdulillah... akhirnya mak dan abah dpt gak melangkah kaki ke tanah suci mekah pd 6 ogos 2009 (backdated n3).itulah dikatakan rezeki...mak n abah bajet nk terus buat haji tp tut2 abang aku zarin n his wife k.sue yg baik hati bg bkn 1 tapi 3 tiket penerbangan n kesemua perbelanjaan dr dr A-Z utk mak n abah g wat umrah..time tgn nih tgh rancak menaip,rs syahdu di dlm ht sbb mampukah aku utk lakukan spt mn zarin lakukan utk kedua org tua kesayanganku ini.

zarin penah bitau mak n abah,ape yg dicari selama ni mahupn kekayaan dunia n akhirat kesemuanya utk mak n abah.sbb die ckp, walau segunung emas yg diberi blm tntu dpt balas jasa mak abah membesarkannya smapi ke usia 28 thn ni.
aku??insyaallah bahagian utk mak n abah ttp ada..jasa mereka ttp ku balas.xpernah sesaat mereka aku lupakan.

time aku n family hantar mak n abah ke KLIA jelas terpampang riak kegembiraan di wajah mak n abah.namun disebalik kegembiraan abah, jatuh manik2 jernih di pipinya kerana rasa terharu yg teramat sgt dgn apa yg anak2 lakukan utk kebahagian mereka b2.
mak still maintain..walau sedih,walau gembira die xpnh tunjuk.dgn erti kata lain abah lg sensitif dr mak.

aku sentiasa berdoa agar kesihatan mak n abah baik agar kami sekeluarga dpt menikmati kebahagiaan bersama slamanya.

to my beloved mum n dad...I L0VE U S0 MUCH




mak n abah



we all



k.ina,k.ila,me,k.yg,adik,mummy n daddy

No comments:

Post a Comment