Friday, December 4, 2009

aqiqah khalisha

br ade mood nk post new n3..haini abang aku  si zarin wat aqiqah anak pompuan die khalisha yg baru je masuk 2 bulan lebey.boleh di katakan tiap2 thun mak abah aku wat aqiqah utk cucu2 nye yg tersayang..kalo nk tgu kenduri kawen aku xlame lg tah bile tahun..s0 harapkan kenduri2 kesyukuran @ aqiqah la menjadi program tahunan family kiteorg nih.
kambing peliharaan abah m'jd santapan org2 kg utk aqiqah kali nih..lazat o0o00oo kari kambing (org cakap,tp aku xmkn). selain kari kambing byk lg menu2 lain yg tersangat lazat..nyamnyamnyam.
hepi tgk ank2 buah membesar depan mate..aku merangkap mak sedare yg plg sporting mendoakan agar ank2 buah ku sume sihat+bijak+dgr cakap mumi n dedi+menjadi insan berjaya di dunia n akhirat...insyaallah

s0 meh layan pictas yg di snap oleh moksu jama:



sedang melapah 



sesi membersih ayam2.



ni kopek bawang @ wat ketupat??ekeke



my sis in law,khalisha n zakuan



marhaban..

banyak lg sebenonye pictas yg nk aku kongsi ngn bloggers sume...tp takut muntoh hijau plak nengok pic2 ni sume..so utk kali ni aku just aplot seket0ii due je la ekkk...next time aku aplot berket0ii2..

No comments:

Post a Comment