Saturday, December 12, 2009

walimatulurus


Bila dua hati dah terjalin
Selamatlah pengantin kami doakan
Moga redha allah bersinar selalu
Tanda bermula bahtera hidup

Dalam melayari bahtera rumahtangga
Ada masa tenang dan masa gelisah
Jangan nafsu diikut melulu
Sabar dan kemaafan itu perlu

Beginilah resam manusia
Tak lari dari ketentuan ilahi
Suami ketua isteri pembantu
Menongkah hidup saling berpadu
Susah dan senang hadapi bersama
Moga kekal keanak cucu
Moga kekal hingga ke syurga


kalo hujung tahun je mesti ramai yg sibuk nk wat kenduri...december+hujan+mengawan..hahah (gile tol)
jemputan kenduri kawen n tunang p0n belambak..sampai tatau nk p yg mn satu
silap2 haribulan bole pitam oo00oo...mn idaknye, satu hari sampai 3,4 kenduri..aishhh..
kawan time same2 menuntut kt p0ly dolu2 masing2 menghitung hari nk mengakhiri zaman bujang...
tu belum lagi kwn2 hingusan time kt teknik temerl0h dolu..pendek cite tiap2 bulan ade je la jemputan kawen.

bab makan free nih mmg la aku suke bangat..tp xsume kenduri dorg aku dpt p..
almaklumla  d0k jauh nun di utara..agak susah la kalo nk balik pahang kalo cuti sari dua tu..paham2 je la kengkawanku sume.

aku doakan korg sume bahagia selamanya...jgn plak kenuri kawen aku nti xde seko kwn2 yg dtg...
sedey la ahkak nti.

senarai terkini:
fiza pusrawi - 19 dec tunang
intan+adi - 26 dec nikah
yatie+akim - 26 dec nikah
n0r a.k.a pugy - 26 dec tunang

insyaallah kalo takde pape pr0blem aku akn raikan majlis k0rang tu nti.

2 comments: