Wednesday, February 24, 2010

alzheime mintak di jauhkan...




sejak nk masuk era pertengahan 20-an ni mcm2 perubahan berlaku pd diri aku ni...yg plg ketara aku  dpt kesan adalah daya ingatan aku semakin hari semakin teruk..haishhhh,mintak d jauhkan la pnykt " ALZHEIME" ni. dulu kalo bab hafal ni xde masalah,skng mmg problem..especially bab simpan barang,kt lain aku simpan kt lain aku cari, pastu ,melilau mcm org gile.nape jd gini??adakah d sbb kn suke neng0k cite blue daya ingatan aku lemah???hahaha...... ataupn suke melucah bersama kwn2??atau jugak suke minum caffein & makan asam??huh..xnak la macam niiiiiiii...ape yg harus aku lakukan??

mmmmm...mummy ckp:

1)berzikir bnyk2
2)jgn tgl s0lat
3)gelap hati,lemah memori sbb suke wat maksiat (nauzubillah)
4)mkn makanan yg xsubahah.


ade supplement yg boley meningkat kan daya ingatan x??sesape yg tau meh kongsi ngn aku k..
ade org ckp try examo,tp aku xtau keberkesanannya..sesape yg dah pnh try juge meh kongsi ngn aku..

No comments:

Post a Comment