Friday, February 19, 2010

h@ncuS pr0gram diet ku ini...........



misi nk menguruskan badan hancus!!! sejak2 start cuti CNY sampaila ke pnhujung cuti mulut ni xberhenti mengunyah,perut mintak diisi n trs diisi..3mgu lps post turun 4kg lani dh naik berapa kg aku pn xtau...xdak hati nk p timbang..xsanggup!!!
ad0ii...ni ha dialog mak n anak:


          makawat xmakan lauk mak msk ni?
          anak: k.cik tgh diet skng,mkn 2,3 sudu je sari
          makla........dok sihat2 mkn 2,3 sudu ja?selera tgh ada hayun jela.
          anak: mn boley...satlagi gemuk ank mak ni,xdak sapa mau
          makgemuk pn lawa aih..pelek la ngn hampa ni,bdn tgh dok sihat mkn 2,3 sudu..
                   seksok sakit br la hampa tau
          anak: sakit tu lain cerita la mak oii
          makkata mkn 2,3 sudu tp tengok dr dulu sampai la ni badan hg 
                    lagu tu jugak
          anak: padia mak ni???badan k.cik jd lagu mn??
          makdok gedempoiiiiiii xkughuih2 pn.


bila dengaq ja ayt "gedempoi" kuaq dr mulut mak aku lalu aku pn membisu 1001 bahasa..aku rasa la kan mebi mak aku nmpk aku ni d0uble sbb tu die ckp aku gedempoi...hakikat sbnr nye xdak la "gedemp0i" (nk sedap kn ati sdr)

aku da mintak nk treadmill kt abah,tp blm diluluskan lg..kalo kuat bodekan aku tu mst dpt la treadmill kali ni..
neng0k la ntiii
       

2 comments:

  1. treadmill? best tu best.. xyah g gym.. kat umah leh treadmill..

    ReplyDelete
  2. mmg best klo dpt treadmill...tp pr0posal x diluluskan lg.heheh

    ReplyDelete