Sunday, June 20, 2010

gemok owh gem0k




2bln aku xberdiet...aku makan ikut suka hati aku je. ni sume sbb stresss yg terlampau (ecece..kekonon je tu)
so rasenye aku patut kembali bermula utk berdiet...bukan hape,kalo xdiet nti badan naik setambun konvo bln 8 da xcung...pastu nak raye plak.cenggane tu???

bile aku blogwalking tgk kengkawan sume gigih berdiet,perghhhhhhh jeles sgt.aku ni hangat2 taik ayam je.diet 2,3 mgu pastu melantak 2,3 bulan.hadoiii..payah gak ek nak kembalikan berat bdn asal.nyesal plak ms time kurus dolu2 xcontrol mkn.skang bile dh kembang nk kuncup semula bapok la payohnye.

cayokkk zura...masih ade mase,kali ni kn setting bebetoi.jgn nk ikt sedap tekak je.byk ilmu diet di perturunkan oleh rakan2 blog xplak ikut.hishhhhhh...kak mia tu gigih tol.tabik spring la!!
 kn jadikan k.mia sbg idola..so br bole kurus mcm die.muahahah




No comments:

Post a Comment