Sunday, June 13, 2010

takziah utk en.kekasih n family di atas pemergian k.sya t'syg...


dah seminggu aku xcall en.kekasih slps permegiaan k.sya selasa 8/6/2010 baru2 ni.hanya sms je yg mpu aku send utk bertanya khabar..aku tau en.kekasih tgh bersedih so better segala2nya dh ok br aku call.

aku cadang esok br nk call tp br jap td aku dpt panggilan dr en.kekasih, sayu hati dgr tangisan die dlm telif0n...
ape yg mampu aku ucapkan hanya la perkataan 'sabar n byk2 berdoa. allah lebih sayang kan k.sya dr kita syg kn die'.

yang.......pape yang berlaku hari ni,esok dan seterusnya telah tertulis.kite sebagai hambanya perlu terima dan bersaba kerana setiap ape yg berlaku ade hikmah di sebaliknya.yg pergi tetap pergi..kite yg hidup ni kena teruskan kehidupan seharian,jgn sesekali kita alpa.


sedekahkan ALFATIHAH kepada arwah Tuan syahirah binti Tuan yaakub.semoga rohnya di cucuri rahmat dan ditempatkan bersama org2 yg beriman.

No comments:

Post a Comment