Thursday, August 19, 2010

fantasy ke reality????



tuan muhamad azam..
saya nak awak tahu saya SAYANG AWAK!!
saya xpenah buang awk dr hidup saya
walau xda bunga di hari konvokesyen
walau xda sms mcm dulu2
walau susah nk bertanya khabar
awak tetap di hati saya...
walaupun awk bukan yg pertama tp awak yg terakhir dlm hidup saya yg..

namun
walau selaut sayang sy pd awk...
walau segunung rindu sy pd kenangan bersama awk
walau seteguh mana cinta saya pd awk
ianya xdapat menolak qada' n qadar ALLAH..

saya percaya janji ALLAH itu pasti.
saya percaya apa yg berlaku hari ni ada hikmah disebaliknya
saya percaya allah akan anugerahkan kebahgiaan,kesenangan lebih dr apa yg sy ada skrang.


1 comment:

  1. jgn jd bodoh la beb..xpyh nk knang org yg dah buang idop kite dr idop dye..

    ReplyDelete