Thursday, August 19, 2010

~~k0nv0~~

alhamdulillah setelah berhempas pulas 3 tahun di perlis  akhirnya "degree biomedical electronic engineering" milik aku.konvokesyen berlangsung 7/8/2010 di dewan 2020 kangar perlis.thank to my beloved family jauh2 dtg meraikan konvokesyen aku.pasni tah bila plak nk p perlis..
perlis yg penuh dgn kenangan pahit & manis...terima kasih tdk t'hingga kpd semua lecturer, plv and kengkawan sume.

setapak demi setapak kita mengatur langkah...dulu2 perabih duit mak bapak+loan, skang rasekan la betapa susahnye nk cr duit...harap2 keputusan aku meninggalkan  dunia celcom adalah tepat.dunia biomedic mmg aku idamkan sejak dr tecit walaupn aku takut darah tp semuanya bukan halangan...heheh

mak abah nk kakcik jd engineer kn??insyaallah...harapan mak abah kan k.cik kotakan, kebahagiaan mak abah tanggugjawab k.cik.mak abah doakan kejayaan k.cik dunia n akhirat. lebiu both of u muahhh

No comments:

Post a Comment