Sunday, January 16, 2011

suatu hari di s0g0

preview sale utk sogo member card 14-15 january 2011..p la reramai,naik gila tgk sume barang offer sampai 70%.aku??aku xterkecuali beb, planning baik punya..kol 10 dh tercegat dkt bus stop semata-mata nk ke sog0 utk perabih duit.
keta parking chanteq2 dekat umah dgn harapan spy p'jalanan smooth xjam,xpyh pay utk parking.


sgt berbaloi walaupn terpaksa Q nk fitting n bayar sbb ape yg aku nak sume dapat.aku spend almost rm500 tp still berbaki..mmg macam org gile la,pegang sane xkena pegang sini xkena...last2 mane yg aku rs berkenan aku rembat je.
focus nk cari baju keje,baju jejalan,kasut,beg...huh,berhasil.pendek cita apa yg aku nak dapatla.


yg aku peliknya time dok pilih memilih barang2 yg aku nak tu xplak rs nk muntah dek dikeliling dgn manusia yg ramai tu..tp lepas barang2 dh dapat duit pun dh nipis barula dtg mcm2 rasa...nk muntah nk pitam nk berak.
kesudah nya plan nk p pasar malam jalan tar cancel cenggitu jek sbb mcm2 rasa memaksa utk aku balik lebih awai ke rumah.














p/s: xsaba nk melaram dgn baju,kasut,beg baru...phewettttttttttt!!

2 comments:

  1. wah dah dpt semua edisi baru nie zura..bestnya

    ReplyDelete
  2. k.mia>>heheh...sume baru dgn harapan lps ni lebih bersemangat bekerja

    ReplyDelete