Wednesday, May 13, 2009

sangat emosi

hari nih aku sgt emosi...bkn sbb bebanan kerja yg bertimbun2 tp di sbb kn oleh hubungan persahabatan...
kata org merajuk pada yg syg..
marah bukannya benci..
hati kawan mana yg xterkilan bl mn best friend sggp mnolak tiap kali ajak gathering.
b4 praktikal siap b'niat lg kalo aku dpt wat praktikal kt KL mst nk jmp ina,muchoq,l****r,faty,zila...pendek cite xt'senarai la..bgt murninya niat ku ini.
bkn ape...da lm sgt ktorg xjmp,windu aku kt kwn2 nih tuhan sj yg tau.
aku xksh sgt kalo faty ke imah ke zila ke xdpt jmp..tp kalo ngn si l****r nih kalo dia ckp bz mmg aku xble trima.tahla..nape.
hbgn aku ngn l****r ni mmg akrab,slps abih diploma dl l****r ni la yg tlg cr kn keje utk aku..ssh sng dia ni yg byk bantu.l****r ni mmg baik..
tp tu la...xde niat nk putus kwn d sbbkn perkara yg kcl.
aku msg pg td just nk menyatakan ketidakpuasan ht n xberniat lgsg utk menyinggung persaan kamu l*****r.remember beb...once kt b'kwn selamanya ttp kwn.
walaupn aku tdk sesempurna catherine n farrah,tp ketahuilah aku sentiasa cb wat yg t'baik spy p'sahabatan kt ni kkl slamanya.
tiap kali tgk blog l******r mst rs mcm somethng yg wat aku rs bertmbah kcw...mmmm kenapa?mengapa?aku rs xp'lu dijwb.


p/s: 4 l*******r wish u hepi
p/s: 4me jgn em0si sgt,dia pn ada tgjwb lain..mende kecik jgn d p'besarkan,nti call l*****r say sory.
p/: frienship 4eva

No comments:

Post a Comment