Sunday, May 10, 2009

thank s0 much..

firstly tq so much to all yg b'ssh payah m'jayakan jamuan perpisahan utk aku hr nih..
smmgnya aku amat t'haru dgn kegigihan staff bi0med n maintenance.special thank to en.asu,en.lan,nasrul,rashid,abg yuzir n rizan...mrk ni sume mmg m'jd kebanggaan aku,wa caya sama lu beb.
aku xksh sgt sbnrnye kalo dorg xwat jamuan sempena abihnya aku b'praktikal di PUSRAWI nih(dlm ati kecewa gak kalo xde menda alah ni..heheh)tp mmg aku xsgka sbb dorg ni sanggup m'awlkan smgu mjls nih..ishk,t'fkr gak aku tah2 dorg xsk aku tu psl wat awl cam nk halau aku blah cpt2 je..
tp tdk sm skali...mrk sume rs berat hati tuk mlepaskann aku prgi...ttp apakan daya aku msh ada 1 thn lg utk hbskn pengajianku ini...huhu
memandangkan aku s0rg je kaum wanita yg ade d dprtmen bi0med mrk menatang bgi myk yg pnh.ml2 je aku rs cam pyh nk sesuaikn dr tp alhamdulillah lm-klamaan aku jd sgt akrab ngn kluarga biomed nih..
sedey plak rasanya nk tinggalkn pusrawi nih..
hehe...jgn jeles tau aisyah bg aku hadiah lg u...aku dok sibuk2 bsh pinggan mangkuk tb2 ecah dtg bg adiah,malu nk amik sbnrnye...tp da mmg die bg utk aku..malu ke x aku ttp kn trm..macih ye ecah bg adiah yg kiut miut tu.
mengenai jamuan ptg td...huh menunya mmg memikat kalbu.
ada:
- laksam
- pulut kuning
- rendang
- jelly yg t'sgt manis(aku wat sdr tu)
xtersenarai...byk beb
kembang kempis gak la hidung aku dok pulun sume juadah yg t'sgt lzt tu..nyami2

n kpd sume jmptn vvip trm ksh gak sbb sgp luangkan ms tuk hadir ke majli gilang gemilang aku td.hopefully mrk sume xkn lupe kan aku walaupn stdnt prctcl silih b'ganti..bak kata org yg br xkn sm dgn yg lm..yg pergi ttp ade penggantinye



kusyuk b'bncang ttg aturcara majlis...tukang karut yg b'dr abg yuzir disaksikan en.lan.













tgk nih muke2 lapa hehe..en.lan & salha



en.asu n ust.yaakub..sblm mjlis berlangsung dorg ade debat politik..live gitu

No comments:

Post a Comment