Saturday, May 2, 2009

uniMAP & industry annual dinner

last 2 weeks 24 april uniMAP n industri wat annual dinner kt dewan perdana felda,ni utk z0n 2.disbbkn aku wat prktkl kt area ibu kota so aku decide tuk j0int z0n 2 pny dinner.z0n 1 wat kt penang 17 april.
agak meriah gak la mlm tu,walaupn aku xde bj2 yg chantek tp aku cb tuk tampil ngn lbh menarik..ngeh2
aku invite 3org staff pusrawi yg kesemuanya dr bi0medic department.memandangkn sblm2 ni mrk sume xpnh di jemput utk dinner b'sm2 universiti n student maka mereka amat teruja n rs mereka sume amat dihargai oleh uniMAP.Nak2 plak aku ckp bayaran dinner diorang ni sume aku yg tanggung,maka lg b'tambah terharu la encik mat p0i b3 tu.
ml2 aku rs mcm x nk p gak,tp bl call zainab n dia ckp nk j0int dinner so aku pn apa lg ubah fikiran laa...bkn apa,time tu aku ingat classmate aku sume xmo joint.yelakan msg2 wat prktikal jauh2.so agak ssh kalo nk kumpoi sume dak2 kls.
emmm...aku xsmpt nk prepare pape pn tuk dinner hr tu.nsb baik la ade kebaya merun yg xseberapa nih.ingattkn wat kebaya awl2 tuk attend kenuri kawen anak 'pak lan' 27 mei nti tp t'paksa la aku k0rban kn bj tu tuk dinner.
cik nab n aqma bole tahan gak mlm tu...lm xjmp diorg,perghhhhhhhhhh sgt chantek mrk mlm tu.kwn2 yg lain especially fr0m klate,ganu xdop sore p0m.fira oyk jauh nok mari..aku say rugi la demo xmari.hehe
xpola kpd kengkawan yg xdpt j0int dinner hr tu toksah risau nex time kalo ade dinner mendinner cenggini korang sume jgn lpskn k.
skng masuk bab mkn...huh amat mendukacitakan.dinner grand gle tp mkn..hampeh.
awl2 lg aku mmg saje xnk mkn,ms dlm keta en.azam siap offer bebola ketam..tp aku dgn bongkak ckp xmo mkn bebola ketam yg dia bl tu sbb aku nk mkn lg besh..last2 message en.azam btau makanan kt c2 xsedap.geli ati die tgk gelagat aku agaknya.sian busyuk..org g dinner n b'suka ria ngn kengkawan busyuk tlg anta n tlg amik org je.saba eh...next time kt g dinner sm2.




me&zainab














mr.asu,mr.hazlan&mr.fadiza


me&syira

No comments:

Post a Comment