Thursday, May 3, 2012

no title



wahhh...sungguh banyak challenge yg prudential buat, tu blm lagi agency pny challenge. nandos free la...buffet @ shangrila hotel la..5 cases per week breakfast will b free la.

arghhhhhhhhh...seriously aku suka kerjaya sekarang,

"ya allah kau maha mendengar,kau maha kaya,kau maha berkuasa,kau maha pengasih dan maha pengampun....tiada had batasan kekuasa mu ya allah kau p'mudahkan segala urusan seharian ku, kau redha stp tugas yg aku laksanakan,kau peliharalah hubungan baik ant aku dgn kwn2,client,keluarga...tiada yg mustahil ya allah...kau kabulkan sgl hajat hamba2 mu ya allah...terima kasih ya allah"

1st at all nk share dgn korang semua, usaha utk kejar galaxy note on march & april tdk berhasil tapi berbaloi2 kerana diganti dgn cash & trip



galaxy note den xdapek!!

tlg bg 1 clap sbb baru jap td dalam agency meeting and diorang announce top wealth planner for this month is me!!!

puihh...mengengkang aku b'jln ke pentas utk amik award..ewah

ade 3 cenderamata dr prudential yg aku dpt mlm td...so kesemua tu aku nk let go,bukan utk dijual tp kesemuanya utk di berikan kpd client...(sgt murah hati) so pilih la aku sbgai wealth advisor korang sume, pasti xrugi.




No comments:

Post a Comment