Friday, May 18, 2012

trip or cash..



last month masa announce Mei&June challenge, Noroi Jannah dr business development btau tiket ke GUANGZHOU xleh tukar kpd $$$$

td..aku bukak prupartner n tgk dkt content nampak menda alah ni,



maknanya kalo xnak p boleh cash in lieu la....best jugak nih!

mmm...tp hajatnya nk bawak mak abah sama ke sini....

tgh usahakan utk qualified 1 tiket lg utk mak, another 1 tiket lg utk abah, aku nk beli je.

tp mcm aku mention sblm ni yg aku perlukan $$$$ dr melancong.

kalo cash kan tiket t'sebut estimate 1 tiket = RM2,200

kalo ade 2 tiket = RM4,400

kan dah boleh buat kenduri kesyukuran @ bg kt org tua aku utk top up p haji ths year.

dan dlm masa yg sama balance bulih jugak aku deco2 rumah baru..

moral??..buat je keje,pastu br decide apo yg t'baik...$$$@Guangzhou.

sekian..




No comments:

Post a Comment