Tuesday, May 1, 2012

Rahsia Kuasa Minda



kamu pernah dengaR pasal sains metafizik?


atau kamu kenal dgn DR. AZIZAN OSMAN? DR. MUHAMMAD JANTAN?


ye...mereka semua bukan doktor pakar sakit puan mahupun pakar sakit tuan..tetapi mereka merupakan pakar dlm bidang sains metafizik.


ni maksudnya ;


Meta = mabuk@ganas@sombong@besar hati@bebas@tidak sopan@diam


Fizik = satu cabang ilmu sains yang mengkaji tentang sifat -sifat jirim dan tenaga seperti haba,cahaya, bunyi, graviti, magnetisme.


Metafizik = falsafah @ ilmu pengetahuan mengenai segala yang di luar alam biasa atau yang tidak kelihatan.




Apakah tujuannya mengetahui tentang ilmu metafizik?

Tujuan untuk mengetahui ilmu metafizik ini adalah kerana kita perlu meneroka kejadian alam terutamanya ilmu ghaib...memandangkan pentingnya ilmu tersebut telah dijelaskan dalam al-quran, "iaitu orang2 yang beriman kepada perkara-perkara yang ghaib dan mendirikan solat (mengerjakan sembahyang) serta membelanjakan (mendermakan) sebahagian dari rezeki Kami berikan kepada mereka"-(surah baqarah: ayat 3).


subhanaallah sangat hebat ilmu ciptaan ALLAH yg blm aku ketahui... terasa sangat dekat dengan yg maha esa bila kita mengetahui kita adalah sehebat makhluk ciptaanya.


seharian aku attend program "RAHSIA KUASA MINDA" terasa sangat sekejap masa berlalu...ilmu yg sifu turunkan maha dasyat yang mana sebelum ni xpenah aku terokai...


sifu kata minta sahaja apa yg kita mahukan kpd yg esa dikala gelombang alpha..kerana pada keadaan alpha kita di dalam keadaan tenang. time ini jugak doa sangat dimakbulkan oleh allah s.w.t


so no wonder la...kenapa kn bangun tahajjud di tengah malam, salah satu sbb adalah.. 3/4 malam adalah sangat tenang...allah akan mengangkat doa2 hambanya ke langit.


banyak lagi yg aku nk share mengenai ilmu metafizik ni dgn blogger  semua...
antaranya rahsia tarikh lahir...cemana nk calculate n cemana nk tau kita ni dlm kategori mn
tgu post seterusnya. insyaallah, 






"jika ilmu ini patut dikongsi bersama serta hidup ini untuk membahagiakan org lain kau redha lah ya allah"



No comments:

Post a Comment